GT7 Test 3 – Nürburgring GP / 09.01.2023, godz. 22:00

Data 09.01.2023
Godzina rozpoczęcia zawodów 22:00
Tor Nürburgring GP
Samochód spełniający wymagania
Ustawienia wyścigu
RO / tuningowanie zakazane Włączono
Ustawienia samochodu Niedozwolone
Zużycie opon 6x
Zużycie paliwa 6x
Prędkość tankowania 6 Litry/s.
Ustawienia wymogów
Filtruj według kategorii Gr.4
Limit PO Bez ograniczeń
Maksymalna moc Bez ograniczeń
Minimalna masa Bez ograniczeń
Dostępne opony Wyścigowe
Dostępne rodzaje opon Wszystko
Kwalifikacje
Ograniczenie czasowe 10 min.
Niestandardowa pogoda Losowy
Sprint
Liczba okrążeń 5
Pora dnia Popołudnie
Niestandardowa pogoda Losowy
Wymagana zmiana rodzaju opon Wyłączono
Wyścig długodystansowy
Liczba okrążeń 19
Pora dnia Wieczór
Niestandardowa pogoda Losowy
Wymagana zmiana rodzaju opon Twarda

GT7 Test 2 – Fuji International Speedway / wyniki

Kwalifikacje

KIEROWCA SAMOCHÓD CZAS
1. alienisko Amuse NISMO 380RS Super Leggera 1:52,006
2. damianancelotti Amuse NISMO 380RS Super Leggera +0,662
3. JasiQ87 Amuse NISMO 380RS Super Leggera +0,956
4. lukabrandi Amuse NISMO 380RS Super Leggera +3,458

Sprint

KIEROWCA SAMOCHÓD CZAS PKT
1. damianancelotti Amuse NISMO 380RS Super Leggera 9:34,710 25
2. alienisko Amuse NISMO 380RS Super Leggera +3,796 20
3. lukabrandi Amuse NISMO 380RS Super Leggera +7,845 16
4. JasiQ87 Amuse NISMO 380RS Super Leggera +9,464 14

Fastest lap

  • brak danych / no data*

Długodystansowy**

KIEROWCA SAMOCHÓD CZAS PKT
1. alienisko Amuse NISMO 380RS Super Leggera 41:50,579 25
2. JasiQ87 Amuse NISMO 380RS Super Leggera +1,604 20
3. damianancelotti Amuse NISMO 380RS Super Leggera +8,107 16

Fastest lap

  • brak danych / no data*

Gran Turismo 7 – patch 1.27

* brak możliwości podejrzenia wyników po wyścigu i brak informacji o najszybszym okrążeniu
** kolejność startowa do długodystansowego wyścigu ustawiana ręcznie, brak opcji odwróconej kolejności startowej według poprzednich wyników

GT7 Test 2 – Fuji International Speedway / 02.01.2023, godz. 22:00

Data 02.01.2023
Godzina rozpoczęcia zawodów 22:00
Tor Fuji International Speedway
Samochód Amuse NISMO 380RS Super Leggera
Ustawienia wyścigu
RO / tuningowanie zakazane Włączono
Ustawienia samochodu Niedozwolone
Zużycie opon 10x
Zużycie paliwa 3x
Prędkość tankowania 3 Litry/s.
Ustawienia wymogów
Filtruj według kategorii Bez ograniczeń
Limit PO 593
Maksymalna moc 386 KM
Minimalna masa 1370 kg
Dostępne opony Sportowe
Dostępne rodzaje opon Wszystko
Kwalifikacje
Ograniczenie czasowe 10 min.
Niestandardowa pogoda Losowy
Sprint
Liczba okrążeń 5
Pora dnia Późny poranek
Niestandardowa pogoda Losowy
Wymagana zmiana rodzaju opon Wyłączono
Wyścig długodystansowy
Liczba okrążeń 21
Pora dnia Popołudnie
Niestandardowa pogoda Losowy
Wymagana zmiana rodzaju opon Twarda

Komplet ustawień pokoju w GT7

GT7 Test 1 – Red Bull Ring / wyniki

Rezultat testu pokazuje, że Gran Turismo 7 nie nadaje się do rozgrywki sieciowej.

  1. Brak kwalifikacji. Kolejność z treningu nie pokazuje czasów (patrz pkt 2).
  2. Brak dobrych ekranów z wynikami przez co trudno zapisywać jakiekolwiek rezultaty.
  3. Brak możliwości ustawiania kolejności startowej przez gospodarza pokoju (przydatne przy disconnectach).
  4. Brak możliwości ustawienia odwróconej kolejności startowej w stosunku do poprzednich wyników.
  5. Konieczność ustawienia BOP, by wyłączyć tuning przez podczas jazdy samochodem jednej marki i tak zmienia się charakterystykę samochodu.
  6. Kara za nie użycie obligatoryjnej mieszanki w przypadku opadów deszczu – niezgodne z zasadami motorsportu.

Jeżeli trafiłeś na naszą stronę i rozważasz zakup Gran Turismo 7 do rozgrywki online ze znajomymi, tak jak my to robimy – odradzamy zakup. Nie będziesz się dobrze bawił.

Testowane na wersji 1.21