Project CARS

Struktura i sesje:

  • Prywatność: Prywatne
  • Długość trwania zawodów: Okrążenia
  • Maksymalna liczba pojazdów: 16
  • Maksymalna liczba rywali: liczba graczy – host (max)
  • Wypełnij rywalami SI: Nie
  • Umiejętności przeciwnika: 100
  • Identyczne auta rywali: Nie
  • Trening 1: 24h
  • Trening 2: 0 min
  • Kwalifikacje: ustawienia eventu
  • Rozgrzewka: 0 min
  • Liczba okrążeń: ustawienia eventu
  • Obowiązkowy pitstop: nie

Warunki:

  • Tryb pogody: ustawienia eventu
  • Rodzaj daty: ustawienia eventu
  • Czas startu: ustawienia eventu
  • Progresja czasu: Czas rzeczywisty

Ograniczenia:

  • Widok wnętrza: Nie
  • Ręczna skrzynia biegów: Nie
  • Wspomaganie jazdy: Nie
  • Domyślne ustawienie sił: Nie
  • ABS: Tak
  • Kontrola stabilności: Nie
  • Kontrola trakcji: Tak
  • Uszkodzenia: Pełne uszkodzenia
  • Usterki mechaniczne: Nie
  • Zużycie opon: x5
  • Zużycie paliwa: ustawienia eventu
  • Automatyczny start silnika: Tak
  • Flagi i kary: Włączone
  • Wyłączone kolizje aut jadących pod prąd: Nie

Falstart:

Gracz zobowiązany jest do odbycia kary na pierwszym okrążeniu. W przeciwnym razie zostanie przesunięty na koniec stawki w wynikach wyścigu.